شفقنا – تراکتور نشان می هد که با مرد کروات نزدیک تر از همیشه به کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران است. به گزارش شفقنا ورزشی، تراکتور یک فصل بسیار خوب را با هدایت اسکوچیچ آغاز کرده است. تیم محبوب تبریزی اکنون صدرنشین لیگ برتر است و می توان گفت که این تیم […]

شفقنا – تراکتور نشان می هد که با مرد کروات نزدیک تر از همیشه به کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران است.

به گزارش شفقنا ورزشی، تراکتور یک فصل بسیار خوب را با هدایت اسکوچیچ آغاز کرده است.

تیم محبوب تبریزی اکنون صدرنشین لیگ برتر است و می توان گفت که این تیم نزدیک از همیشه به کسب جام است.

تراکتور در تابستان خریدهای بسیار خوب داخلی و خارجی داشته است و مهم‌تر از همیشه یک مربی بزرگ و کاربلد و البته با آشنایی کامل با فوتبال ایران را جذب کرده است.

تراکتور در فصول گذشته هم بازیکنان خوبی داشته است اما تفاوتی که امسال دارد این است که تیم تر شده و اسکوچیچ به خوبی از ستاره های داخلی و خارجی بازی می گیرد.

تراکتور توانست پیروز بازی بزرگ هفته ششم رقابت های لیگ برتر شود. شاگردان اسکوچیچ در اصفهان دست به یک کار بزرگ زدند و توانستند سپاهان مدعی و پرستاره را شکست دهند این در حالی بود که یک ساعت هم با اخراج ترابی ۱۰ نفره بازی کردند.

تراکتور ۱۰ نفره توانست دروازه سپاهان را باز کند و تا پایان بازی هم دروازه خود را بسته نگه دارد و این نشان می‌دهد که تیم تبریزی بسیار آماده و سرحال است.

تراکتور برابر پرسپولیس هم بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و با بدشانسی دروازه این تیم در دقایق پایانی باز شد. شاگردان اسکوچیچ بیشتر از هر تیمی پرسپولیس را تحت فشار قرار دادند.

این تراکتور متفاوت تر از همیشه شده است و این شانس را دارد که با اسکوچیچ برای نخستین بار عنوان قهرمانی را در لیگ برتر به دست آورد.

+